negalo
- Report inappropriate comments
O jogo é fenomenal, super divertido, a arte é perfeita, e os personagens super carismáticos, mas lançar um jogo por episódio é uma prática que deveria ter morrido no meio dos anos 2010, se não é para lançar um jogo completo, não lance, infelizmente como não é um jogo completo não tem como recomendar ele antes que lance todas as partes
3 pessoas acharam esta avaliação útil.
Gustavo Crippa
- Report inappropriate comments
for real? this game is sucks, like, you get angry, meet toxic peolple, play against cheaters, and other things... BUT! if you have friends, and they play CS2, its so fucking good, every moment turns into a good moment, every. single. moment. if you dont have friends, make friends, its not too hard (i think) go play CS2 and have some fun, call your friends and go.
6 pessoas acharam esta avaliação útil.